مالتودکسترین

جهت استعلام قیمت و سفارش، تماس بگیرید:
مالتودکسترین

مالتودکسترین پودر کرم رنگ محلول در آب از هیدرولیز جزئی نشاسته تولید می شود و شامل ترکیب پلی ساکاریدها و الیگوساکاریدهای می باشد و DE آن کمتر از 20 می باشد. مالتودکسترین دارای خواصی چون ویسکوزیته پایین و شیرینی کم و قابل اغماض، به عنوان ایجاد کننده خواص فیزیکی مناسب در طیف گسترده ای از مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان پر کننده، بهبوددهنده طعم، شفاف کننده و مواد حامل در فرمولاسیون های غذایی کاربرد دارد و بسیار قابل هضم بوده و کیفیت محصول را افزایش می دهد.

کاربرد مالتو دکسترین :

– مالتو دکسترین کاهنده طعم شیرینی تند می باشد و به عنوان عوامل ایجاد کننده ویسکوزیته و شرکت در بافت کیک ها باعث اسفنجی شدن می شود.

– مالتودکسترین و دکستروز به عنوان جایگزین چربی اتفاده می گردند و به خشک کردن مواد روغنی کمک میکنند..

– مالتو دکسترین در تولید آبنیات ها باعث کریستالیزاسیون قندها می شود و به طور کلی جهت خشک کردن مواد غذایی نظیر پودر آبمیوه، پودر ژله ، پودر دسرهای لبنی و … کاربرد دارد.

– مالتو در پنیر ، خامه قنادی ، بستنی و ماست عملکرد استابلایزری، قوام دهنده، کاهش دهنده چربی و ایجاد کننده خاصیت پخش پذیری دارد و از از آب اندازی جلوگیری می کند.

– مالتو در آبنبات ها، فوندانت ها و شکلات های تلخ سبب کاهش کاراملیزاسیون و افزایش شفافیت و بهبود بافت میباشد و باعث تشکیل فیلم های شفاف و اشتها آور برای روکش های آبنبات می شود.

– مالتو در محصولات پخت و نانوایی باعث حفظ رطوبت و تعویق بیاتی، حجم دهنده و ایجاد کننده بافت مطلوب و کاهش دهنده محتوای چربی و شکر در فرمولاسیون می باشد.

– مالتو در غذاهای کنسروی سبب افزایش ویسکوزیته و ایجاد قوام مناسب و بهبود احساس دهانی و مشارکت در ایجاد بافت یکنواخت می باشد.

– مالتو درغذای کودک طعم ملایم با حداقل شیرینی ایجاد می کند و از کلوخه شدن و تشکیل کریستال جلوگیری میکند و باعث بهبود بافت و کمک به انحلال پذیری و هضم آسان می شود.

– مالتو در پودر های مکمل ورزشی و رژیم غذایی ورزشکاران و نوشیدنی های ورزشی انرژی زا ،نوشیدنی های ریکاوری ورزشی کاربرد دارد.

– مالتو دکسترین پایه اصلی اسانس های پودری می باشد.